Logo
  • Το σχολείο μας.

    Το σχολείο μας.

Η δημιουργική και κριτική αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης ΤΝ στη διδασκαλία της Αγγλικής

didask10.pngΟι μαθητές/τριες της Α’ Γυμνασίου (Α2) έβαλαν τους ήρωες της καθημερινής ζωής στο μικροσκόπιο της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) και δημιούργησαν τις δικές τους ιστορίες, στο πλαίσιο της δημιουργικής και κριτικής αξιοποίησης της ΤΝ στη διδασκαλία της Αγγλικής,

με την υλοποίηση του μαθήματοςOdyssey 2.0: Values recharged”, με την καθοδήγηση της Συμβούλου Εκπαίδευσης Αγγλικής Γλώσσας Ηλείας, που σχεδίασε το μάθημα, κας Σοφία Κουζούλη, και την υποστήριξη της εκπαιδευτικού Αγγλικής του σχολείου, κας Αθηνάς Παναγούλια, και της Δ/ντριας του 2ου Γυμνασίου Πύργου, εκπαιδευτικού Αγγλικής Γλώσσας, κας Μαρίας Μπαντούνα.

didask11.png

didask2.pngΤο μάθημα οργανώθηκε σε δυο μέρη, που έλαβαν χώρα στις 10.03.2025 και στις 01.04.2025, τα οποία υλοποιήθηκαν στην τάξη του τμήματος και στο εργαστήριο ΤΠΕ αντίστοιχα.

didask9.png

didask4.pngΤη Δευτέρα 10-03-2025 οι μαθητές/τριες του τμήματος, με την εκπαιδευτική αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων και μέσα από διαδραστικές και συνεργατικές δραστηριότητες, επεξεργαστήκαν τις περιπέτειες του Οδυσσέα και κατανόησαν την έννοια του ήρωα αλλά και των χαρακτηριστικών που έχουν οι ήρωες της καθημερινότητας.

didask3.pngΤην Τρίτη 01-04-2025 οι μαθητές/τριες, αξιοποιώντας ποικίλες εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης δημιούργησαν, για καθημερινούς ανθρώπους που εμπνέουν, τις δικές τους ψηφιακές αφηγήσεις όπως ψηφιακές ιστορίες, βίντεο, εικόνες, διαλόγους για δραματοποίηση και επιχειρηματολογία.

didask1.png

didask8.png

didask5.pngΤο μάθημα ολοκληρώθηκε με τον αναστοχασμό και την αυτοαξιολόγηση των μαθητών/τριών, οι οποίοι/ες μοιράστηκαν τα συμπεράσματά τους, αξιολόγησαν την εμπειρία τους και συζήτησαν πώς μπορούν να αξιοποιήσουν υπεύθυνα την ΤΝ.

anastoh.png

anastoh2.pngΤα μαθησιακά αποτελέσματα, όπως πρόεκυψαν από την παρατήρηση και τον αναστοχασμό, περιελάμβαναν τη βελτίωση της γλωσσικής ικανότητας στην Αγγλική Γλώσσα, σε προφορικό και γραπτό λόγο, την καλλιέργεια ψηφιακού γραμματισμού, την ανάπτυξη της δημιουργικότητας και την ενίσχυση κοινωνικών δεξιοτήτων και ηθικών αξιών.