Webinar "Σύνδεση με σύνεση"
Διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο "Σύνδεση με σύνεση" παρακολούθησαν την Τρίτη 19 Ιανουαρίου οι μαθητές του τμήματος Α3 στα πλαίσια του μαθήματος των Βιωματικών Δράσεων στο χώρο της βιβλιοθήκης του σχολείου.
Tο έργο "Σύνδεση με Σύνεση", μέσα από καινοτόμες δράσεις εκπαίδευσης, ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης, στοχεύει στο να εξοπλίσει τα παιδιά με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που θα τα ενδυναμώσουν στο να συμβάλουν στην οικοδόμηση και την υπεράσπιση μιας καθολικής κουλτούρας ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Ψηφιακή Εποχή, εκτιμώντας τη διαφορετικότητα, ως ενεργοί πολίτες της δημοκρατικής ζωής.
Tο έργο αποσκοπεί, επίσης, στο να ενθαρρύνει την ενσυναίσθηση για τα θύματα οποιαδήποτε μορφής ρητορικής μίσους, εκφοβισμού, ρατσισμού, διάκρισης στο Διαδίκτυο και τη στήριξη αυτών, ενθαρρύνοντας την αυτορρύθμιση των χρηστών του Διαδικτύου και την αναφορά τέτοιων ανάρμοστων συμπεριφορών.
Μέσα από ενεργή, συμμετοχική εκπαίδευση και πρωτοποριακές ενημερωτικές και πολιτιστικές δράσεις, το έργο
- προάγει τον ψηφιακό αλφαβητισμό από μικρή ηλικία,
- στηρίζει τα παιδιά να υπερασπίζονται τα δικαιώματά τους αλλά και να σέβονται τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τα δικαιώματα αυτά στον εικονικό αλλά και το φυσικό κόσμο,
- ενδυναμώνει τα παιδιά να μιλούν χωρίς φόβο εάν πέσουν θύματα οποιασδήποτε μορφής ρητορικής μίσους, διακρίσεων ή εκφοβισμού και να αισθάνονται δυνατά να αντιμετωπίσουν τέτοιες καταστάσεις,
- προωθεί την ενεργό και δημιουργική συμμετοχή των παιδιών στη διαμόρφωση του Διαδικτύου που βασίζεται στον οφειλόμενο σεβασμό προς τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις αρχές της δημοκρατικής συμμετοχής.
Οι μαθητές παρακολούθησαν ένα webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με ομιλήτρια την κ. Βερόνικα Σαμαρά, συντονίστρια του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου και επικεφαλής της Δράσης Ενημέρωσης Saferinternet.gr, η οποία έθιξε διάφορα ενδιαφέροντα θέματα που σχετίζονται με τη σωστή στάση και συμπεριφορά των εφήβων κατά τη χρήση του διαδικτύου. Παράλληλα, παρακολούθησαν διαφωτιστικά εκπαιδευτικά βίντεο, ενώ είχαν τη δυνατότητα να θέσουν επί τόπου ερωτήματα στα οποία απάντησε η ομιλήτρια.