Ψυχική Ανθεκτικότητα και Ενδυνάμωση Εκπαιδευτικών
Η καθημερινότητα που βιώνει ο εκπαιδευτικός στο σχολείο είναι συχνά ιδιαίτερα απαιτητική, καθώς καλείται καθημερινά να ανταποκριθεί στις πολλαπλές και πολύ-επίπεδες ανάγκες των παιδιών.
Οι εκπαιδευτικοί καλούνται να αντιμετωπίσουν καθημερινά τη διαχείριση κρίσιμων ζητημάτων, από ζητήματα ενδο-σχολικών συγκρούσεων, μέχρι αλλαγές και αναταραχές που συμβαίνουν σε ευρύτερο κοινωνικό επίπεδο και επηρεάζουν σημαντικά την σχολική κοινότητα, όπως η πρόσφατη πανδημία.
Τα ερωτήματα που τίθενται είναι κυρίως: Πώς μπορούν οι εκπαιδευτικοί να υποστηρίξουν τα παιδιά μέσα σε αυτές τις δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες; Πώς μπορούν να υποστηριχθούν οι ίδιοι;
Το σχολείο, με υπεύθυνες τις κ. Π. Τσαγκαρουσιάνου και Α. Παναγούλια, συνεργάστηκαν για την υλοποίηση ενός σεμιναρίου με το "Χαμόγελο του Παιδιού " και με επιμορφώτρια την κ. Ιωάννα Γκίκα, Ψυχολόγο, με μεταπτυχιακό στην κλινική Νευροψυχολογία. Θέμα του: ’’ η Ψυχική Ανθεκτικότητα και η Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών.’’
Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στις 25 Ιανουαρίου, τ’ απόγευμα, για τρεις ώρες, στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης. Συζήτησε την έννοια της ψυχικής ανθεκτικότητας και έδωσε απλές κατευθύνσεις για την υποστήριξη της σχολικής κοινότητας, εστιάζοντας στον βασικό πυλώνα για το χτίσιμο ενός ανθεκτικού σχολείου: την υποστήριξη και ενδυνάμωση του ίδιου του εκπαιδευτικού. Συμμετείχαν διδάσκοντες από το 2ο Γυμνάσιο και 2ο ΓΕΛ Πύργου.
Η παρούσα εκδήλωση δημοσιεύτηκε στον τοπικό τύπο εδώ .